Apelează la cei mai pricepuți specialiști pentru servicii de audit financiar, de echipamente sau al sistemelor de print.

Andrada Cristina Gălbenușă Navitech IT Concept Oradea Bihor România

Ce reprezintă serviciile de audit și cine are nevoie de ele

Serviciile de audit au ca scop o evaluare detaliată a unor situații, proceduri, condiții ce împreună reprezintă starea curentă de fapt a lucrurilor într-un anumit domeniu, și compararea lor cu un standard dat de procedurile de bune practici, legislație sau cerințele tehnologice curente.

Totodată serviciile de audit au ca scop să propună soluții optime pentru situațiile necorespunzătoare descoperite.

Astfel primești cea mai bună soluție pentru nevoia companiei sau a instituției pe care o reprezinți.

Ce spun clienții despre serviciile de audit prestate de echipa Navitech IT

Slideshow Items

  • Am realizat că ceva nu funcționa foarte bine pe parte de printing în companie, însă nu puteam să zic cu certitudine care e problema, și nici nu reușeam să găsesc soluția la problemă. Am apelat la Navitech IT, și în doar câteva zile am primit un audit detaliat, am identificat exact problema, și am primit 2 soluții pentru ea. Am identificat moduri de optimizare și economisire, cât și metode de a face întregul proces de printing mai sustenabil, deci mai responsabil față de generațiile viitoare. Multumesc. "

    Alin T.

    Administrator IT

  • Compania noastră avea nevoie de un sistem mult mai bine organizat de stocare de date, însă nu știam sigur care e cea mai bună soluție pentru noi. După ce echipa Navitech a finalizat auditul de echipamente, am găsit că cea mai bună soluție e sistemul de stocare în cloud. Nu doar că ne-am optimizat sistemele, dar am reușit și să economisim cel puțin 20% pe an pentru stocarea datelor. Recomandăm cu încredere compania Navitech IT."

    Bogdan A.

    Administrator

  • Instituția pe care o reprezint avea un sistem informatic învechit, iar la capitolul securitate nu eram actualizați. Am apelat la un audit de securitate specializat, iar compania Navitech IT a reușit să identifice punctele critice, și să propună soluții pertinente și perspicace la situațiile identificate. Ne-am bucurat să vedem profesionalismul și dedicarea lor. Mulțumim! "

    Rareș B.

    Manager

Folosești imprimante în compania ta?


Audit sisteme de printing

Care sunt avantajele și beneficiile unui audit de printing?

  • compania ta devine mult mai sustenabilă, având grijă de impactul companiei asupra mediului
  • implementați metode de optimizare și reciclare, pentru reducerea consumului de hârtie
  • găsești noi metode de economisire la consumabile și energie electrică
  • previi accesul la date private al persoanelor neautorizate
  • crește securitatea datelor din companie
  • dezvolți o strategie de printing pe termen lung

Pașii ce se urmăresc în cadrul unui audit de printing:

  • inventarierea parcului de echipamente și o evaluare corectă a acestora
  • clarificarea fluxului de lucru și nevoile de lucru ale utilizatorilor
  • corelarea echipamentului/echipamentelor cu specificul de lucru identificat
  • corelarea echipamentului/echipamentelor cu volumul de lucru identificat
  • alegerea echipamentului/echipamentelor în raport cu specificul și volumul identificat, în așa fel încât clientul/utilizatorul să beneficieze de cel mai mic preț de printare/scanare posibil
  • configurarea ideală a rețelei locale, în vederea obținerii celui mai echilibrat și adecvat pattern
Servicii de Audit Printing de la Navitech IT Oradea Bihor România

Cauți soluții sustenabile?

Apelează la specialiștii Navitech It pentru a găsi cele mai sustenabile și economice soluții de printing pentru compania ta. Cere chiar acum o ofertă personalizată pentru un audit de printing.

Servicii de Audit Securitate Navitech IT Oradea Bihor România

Te îngrijorează securitatea companiei și a clienților tăi?


Audit de securitate

  • Un proces de evaluare al securității IT, prin evaluarea tuturor măsurilor luate pentru a proteja transferul de date, detectarea posibilelor pierderi și amenințări în fața atacurilor cibernetice și modul în care există protocoale de reacționare în cazul anumitor pierderi.

  • În cadrul unul audit de securitate se evaluează securitatea fizică a companiei, securitatea rețelei, protocoale sau serviciile, care este securitatea utilizatorului, securitatea stocării datelor, cât de securizate sunt parolele, care este impactul factorului uman, cât și care este planul în caz de dezastru.

    Din perspectivă tehnică se verifică manual setările și configurația echipamentelor IT&C, astfel încât să nu se omită aspecte importante, apoi se validează faptul că arhitectura rețelei și a aplicațiilor respecta cerințele de securitate. Se trece apoi la identificarea configurațiilor eronate (misconfiguration) și corectarea acestora, verificarea faptului că echipamentele sunt configurate conform recomandărilor producătorului și că se conformează bunelor practici de securitate din domeniu.

    Auditul tehnic al rețelei de comunicații se face conform metodologiei OSSTMM de la ISECOM

  • Vulnerabilitățile identificate sunt clasificate în funcție de nivelul de risc existent (scor CVSS), raportul conține informații detaliate despre ce trebuie făcut pentru a remedia vulnerabilitățile identificate. Analiza de risc oferă o imagine completă și de ansamblu asupra riscurilor existente, totodată aceasta cuprinde scenarii din cele mai diverse și ia în calcul toate măsurile implementate, atât la nivel tehnic cât și la nivel organizatoric.

    Riscurile pot fi corelate pentru identificarea celor mai bune opțiuni de tratare, astfel încât o acțiune să poată trata multiple riscuri. Activitățile de tratare a riscurilor pot fi prioritizate în funcție de nivelul de risc, astfel se optimizează costurile și se fac investiții exact acolo unde este mai mare nevoie.

  • Vei descoperi vulnerabilitățile tehnice și organizatorice.

    Vei primi o listă cu cele mai importante modificări necesare pentru a putea funcționa în siguranță.

    Vei reduce costurile de operare prin automatizare, actualizarea tehnologiei, și soluții de reducere a consumului energetic.

Cât de importantă e securitatea?

Acum este următorul cel mai bun moment să investești în securitatea companiei și a clienților tăi! Cere chiar acum o ofertă personalizată pentru un audit de securitate și protejează informațiile companiei și ale clienților tăi în cel mai eficient mod.

Folosești imprimante în compania ta?


Audit sisteme de printing

Ce este un audit de echipamente??

Auditul de echipamente are 2 faze, cea de evaluare configurare primară și cea de evaluare avansată. Ambele implică evaluarea diverselor echipamente de stocare de date, cât și evaluarea serviciilor. Astfel în cadrul evaluării primare a configurării se evaluează serverele fizice, apoi serverele virtuale, și serviciile oferite. În cadrul evaluării avansate se trece la o evaluare mult mai amănunțită a serverelor fizice, virtuale și a serviciilor oferite.

Care sunt beneficiile unui audit de echipamente?

Auditul de echipamente te ajută să identifici punctele forte și punctele slabe ale sistemului folosit în prezent.

Auditul de echipamente te ajută să identifici cea mai profitabilă și eficientă soluție pentru situația ta.

Servicii Audit Echipamente Navitech IT Oradea Bihor România

Stochează date în moduri profitabile

Alege un audit de echipamente, pentru a identifica cele mai profitabile soluții de stocare de date pe servere fizice sau virtuale, pentru a putea oferi cele mai bune servicii clienților tăi.

Când și unde ne găsești

Adresa
Îți stăm la dispoziție în Oradea
de Luni până Vineri de la 9:00 la 18:00
Dar servim clienții din tot județul Bihor și România
Telefon/
WhatsApp

Ne poți suna la numărul: +40 755 240 335

Sau scrie în Whatsapp: +40 755 240 335

Email

Dacă preferi e-mailul
ne poți scrie pe adresa:
office@navitech-it.ro